Min Lanthandel

Andersson's Lanthandel

Tänkte sätta ut lite bilder på mitt första dockskåp som jag köpte i skala 1:12, det är en butik som jag håller på att göra till en lanthandel, tror jag köpte den för ca 2 år den på tradera o den är inte klar än...

.........Så här såg den ut när jag satt ihop den o innan jag målade den.

Så här såg den ut ifrån början.......... 
Stenarna som ligger utanför har jag gjort i fimolera o sen fogat in dom i gipsspackel...

   Sen satte jag upp en vägg för att dela av rummet med.



......................

  
Så här såg det ut en gång vid Juletid


Fler bilder kommer när Lanthandeln börjar bli klar........

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefint hus vad duktig du e Pöss

2009-03-30 @ 11:55:27
URL: http://www.jessicasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0