Mitt Lilla Rosa Dockhus

Hem till mina egenhändigt gjorda dockor
 Doris & Axel
&
deras piga Olga

Nu har jag börjat att fixa iordning mitt lilla rosa dockhus
Mitt rosa dockhus

Har målat kökstaket o satt dit tapeter, sen har jag byggt om trappan, sågat ut ena sidan o gjort ett skafferi  under trappan.

Mitt lilla hus ifrån köket köket

Så här se hela huset ut inne
Inne i huset

Finns ju en del att göra innan allt är klart i det lilla huset, efter det kommer det stora men blir en annan blogg när jag kommit så långt =)
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.



Vad snyggt du har gjort med din blogg:-D Och dina skåp är jättefina.



Kram Pernilla.

2009-03-20 @ 15:53:55
URL: http://brunettens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0